Túlanie sa v mrakoch
Po hrebeni Vihorlatu
Hľadať
Prehľadávať len:
Celkom: 16 nájdených výsledkov.

Skoro novoročný výstup na Kloptaň

Uverejnené 09. január 2022. Publikované v Volovské vrchy

... ale čo by sme z toho potom mali. Nie? Dobre, že sme mali psov. Potrebovali sme na nich dávať pozor a cesta ubiehala celkom pokojne a hlavne rýchlo. Loky bol uviazaný na vodítku, lebo on je veľký beťár. ...

Cez kopce a doliny

Uverejnené 02. január 2022. Publikované v Slanské vrchy

... kadibudku? Akonáhle som pomyslel na kadibudku, tak sa vo mne všetko pohlo a kadibudku som musel rýchlo nájsť. Ak nie kadibudku, tak aspoň malé pokojné miestečko na rozjímanie. Rozjímanie v kadibudke ...

Žobrák

Uverejnené 29. august 2020. Publikované v Čergov

...  Zopárkrát som klesal, ešte som niečo aj vystúpal až som sa ocitol na veľkej lúke. Na lúke špatili len biele baly sena, ktoré pokojne fermentovali. Toto však nepokladám za nedostatok. Bez tých balov by ...

Okolo prameňa Laborca

Uverejnené 14. september 2017. Publikované v Východné Karpaty

... kvapiek na celtu. Štuple šli do uší a ja som znova pokojne zaspal. Rýchle ráno Ráno sa mi z pelechu vôbec nechcelo. Zo stromov ešte kvapkali kvapky vody a ani teplota nebola veľmi vysoká Vstal som ...

Nad sedlom Súľová

Uverejnené 01. september 2017. Publikované v Volovské vrchy

... som mu vtip. Medveď si spokojne leží pod košatým stromom a počuje zvuk rolničiek. Á už mi idú raňajky. – pomyslí si. Je to vtip, trocha pritiahnutý za vlasy, ale opatrnosti nie je nikdy ...

Z Telgártu za vodou k Dobšinej

Uverejnené 31. august 2017. Publikované v Volovské vrchy

... myslel, kto som, no zastavil a v bunde niečo usilovne hľadal. Keď som prišiel bližšie, videl som, že vybral poskladaný biely kus papiera. Keď si ma aj on poobzeral, tak papier spokojne odložil späť. Bol ...

V obkľúčení koní, Muránska planina

Uverejnené 25. august 2015. Publikované v Muránska planina

... sa aj rozpršalo. Skôr jemne a husto mrholilo, ale len pár minút. Nakoniec sme sa dočkali aj nášho autobusu a spokojne sme odchádzali z Muránskej planiny. Strávili sme v lone prekrásnej prírody štyri ...

Z Guľapaľagu na Chatu Volovec

Uverejnené 14. august 2015. Publikované v Volovské vrchy

... ten kto cigánil. Postupne sme sa prepracovali až k večierke a odobrali sme sa do spálne, kde sme sa všetci uložili. Spali sme všetci spokojne až do 04.15 h., keď… Fotky vo Fotogalérii Viac o Chate ...

Hrdzavou dolinou, Muránska planina

Uverejnené 31. máj 2015. Publikované v Muránska planina

... Kravy alebo kone sa uviazali vonku a mohli sa pokojne nažrať. Ďalšie dvere boli na spodnom konci maštale a slúžili na odpratanie hnoja. Blízka kadibudka len utvrdzovala tento fakt. Prítoky a vodopády ...

Okolo Dudlavky na Muránskej planine

Uverejnené 30. máj 2015. Publikované v Muránska planina

... vajíčok.    Napojil som sa na zvážnicu a pred sebou som už zazrel odstavené lesné mechanizmy. A chatu. Na verande chaty spokojne odpočíval Štefan. Dobrý deň! Môžem sa zložiť na stole? A čoby ...

Wander s Biancou v Slovenskom raji - Lesana

Uverejnené 02. august 2014. Publikované v Slovenský raj

... Len nie vždy do tohto správneho miesta a správneho času.      V piatok večer sme spokojne zaspali a ráno s očakávaním nových dobrodružstiev sme sa vydali na železničnú stanicu. Prvé nás čakalo v súvislosti ...

Povesť o Slanskom hrade

Uverejnené 03. november 2013. Publikované v Slanský hrad

... v bujnej nálade a zabával sa ďalej, ešte rojčivejšie ako predtým. No hradný pisár sa spokojne usmieval, bo bystrím okom spozoroval, že jeho slová mali účinok; jeho pán sa zavše zamyslel, čo predtým nikdy ...

Pokoj v Pacifiku

Uverejnené 24. máj 2013. Publikované v Kanada

... sa totiž na Vancouverskom ostrove. Ani tým nie je povedané všetko. Tichomorské pobrežie Kanady nepatrí medzi veľmi pokojné. Počet naozajstných i úplne slabých zemetrasení tam hádam prevyšuje množstvo ...

Rafting na rieke Sjoa

Uverejnené 14. august 2012. Publikované v Nórsko

... aj nedobrovoľne. My sme si ho vypočuli a začali nasadať do raftov. Vyšli sme na rieku, kde nás Caleb zaviedol do takej pokojnej zákruty, kde sa snažil nacvičiť povely. Down – všetci sme si mali sadnúť ...

Čierna hora - Javornícka poľana

Uverejnené 13. august 2012. Publikované v Kronika

... A boli sme už aj tak na smrť unavený. Sova to nechce pochopiť! Na druhý deň sa nám stavať nič nechcelo. Večer prebiehal spokojne, len ja som mal vždy taký pocit, že sa strhne strašná búrka. Ale nestrhla ...

Tramp Nízke Tatry

... sme si prístrešky z padákoviny, pršiplášťov. Bolo to strašne pochabé. O tom nás presvedčila budúcnosť. Nos prešla pokojne, očakávaný dážď neprišiel, tak sme si dali do nosa jedlo, čo sme si pripravovali ...